saker man ser

Måste helgerna alltid gå så fort?
Veckan går, inte långsamt, men inte jättesnabbt och sen är det äntligen fredag. Och efter fredagen kommer... söndag! Men hallå? Vart tar lördag vägen? Lördagarna hinner man knappt märka av. Sen är det liksom söndag igen. Och man vet att det är måndag dagen därpå. Vilket betyder skola. Ett helvete. Ja söndagar ja... Dom är tråkiga och meningslösa. Dom räknas fan inte som helg. Man kan inte va uppe sent? Inte göra något festligt. Bara sitta hemma och glo. Sitta vid datorn. Vid TV:n. Plugga. Städa. Bara sån tråkig skit. Oftast då. Vilket gör att man hamnar i en såkallad söndagsdepression. Och folk undrar varför man inte gillar söndagar?!

Hoppas på att Bullen kommer förbi en sväng snart.
Har inte gjort något vettigt idag (okej, förutom övningskört). Har nämligen suttit här vid min dator sen jag kom hem. Jag har inte tittat på Idol 2004 som jag tagit fram och lagt på skrivbordet. Jag har inte legat och dött en stund i min säng som jag sa innan. Jag har bara suttit här. Med avbrott när jag går ner och besöker kylskåpet. Söndagar ja... Dom är ju så underbara.

Kommentarer
Postat av: Erika (bullen)

Tja malin nu sitter jag här och berättar min helg för dig hoppas du inte blir depp mera nu

för lilla bullen värmer ditt hjärta just nu :) love love love

2009-09-27 @ 18:59:15
Postat av: malin

haha du värmde mitt hjärta bullis

love love love

2009-09-27 @ 21:50:35
URL: http://malin5cn.blogg.se/
Postat av: Erika (bullen)

fan vad bra :D

2009-09-27 @ 22:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0