Sleeping in my car...

Jag har varit hur trött som helst hela dagen idag. Har gått omkring i någon sorts dvala och med ett... zombieliknande utseende. Har verkligen fått kämpa för att inte somna. Ett tag reagerade jag knappt när någon sa något till mig, jag hörde liksom röster långt bort. Haha, helt sjukt. Jag förstår inte ens varför jag var så trött? :(

Iallafall, efter skolan åkte jag hem till Bullen som var hos sin pappa på Teleborg. Satt och segade framför TV:n. Somnade nästan, haha. Vid fem gick vi ner till Bågen och mötte David. Vi gick till Ica och köpte choklad som vi skulle ha som proviant när vi pluggade!
Hemma hos Bullen igen satte vi oss i köket med vår choklad, mjölk och varsinn mattebok. Sen satt vi där iallfall en timme och var duktiga och hade lite "mattestuga". Nice :)

Nu ska jag försöka fixa iordning det sista på bloggen. Sen ska jag sova.
Fyfan vad skönt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0