TAGGA SKOL-SM

På fredag morgon klockan halv sju (vilket känns lite som... döden?) åker jag och en hög till friidrottare till Västerås. För hör och häpna, I HELGEN ÄR DET SKOL-SM!!! Så underbart jävla roligt!!!
Okej, jag kommer halvt dö  när jag tävlar, men so what?! Stämmningen är liksom på topp hela tiden. Alla är utklädda. Det brukar vara kallt och jävligt, man fryser näst intill röven av sig, men who cares? Jag ska satsa på att vara lika jävla hes när jag kommer hem på söndag natt, som jag var förra året! Hell yeah!

Däremot är den stora frågan, vad ska jag klä ut mig till? 
Vi specialidrottare och Växjö Fria har superhjältar som tema. Panik... Vad ska jag va?


Bild från SKOL-SM förra året. Vi hade party som tema ;)
Total lycka.


Kommentarer
Postat av: Erika

Den bilden är så jävla fin!!

& du kommer vara en perfekt zorro eller en het cat-woman :M <3

2009-09-10 @ 11:39:26
URL: http://erika5cn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0