hej igen liksom

Längesen jag vart här inne och mös nu... Får väl skylla på att jag är en sån viktig och upptagen människa eller något. 

Skolan är jobbig igen, med MASSA arbeten och prov. Det känns ska jag säga. Men som tur är så är det sportlov om två veckor. Och efter det så är det fyra veckors praktik för oss på OP. JAG SKA VARA PÅ SSS! Anyway. Efter praktiken så är det påsklov. Och sista dagen på påsklovet så åker jag till Italien med friidrotten på träningsläger i en vecka. Det betyder att jag kommer vara borta från skolan i SJU HELA VECKOR. Chillidilli, ungefär så känner jag.

Hum. För övrigt så är det väldigt mycket snö nu. Man ser knappt vårt staket längre.
David ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0