skolan

Jag är så trött. Jag sov hos mormor i natt, helt ensam. Det gick ju kalas, förutom att jag vaknade titt som tätt och hade jättejobbiga drömmar. När klockan ringde på morgonen var jag död. Jag kände mig febrig och ville bara hem. Men drog tummen ur röven och åt och gjorde mig i ordning och gick till skolan.

Skolan känns så jobbig nu. Jag försöker skriva min religion men det går ganska dåligt.  Fattar inte hur endel kunde skriva tre sidor på datorn? Min är en sida... Fuck. Redivisning av vårt svenskaarbete imorgon, matteprov på fredag, sen kommer prov på cancerområdet. Allt känns jobbigt. Jag dör! :(

Kommentarer
Postat av: Lisa

mitt blev med en sida...<3

2010-01-25 @ 17:49:22
URL: http://lisaoth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0