söndag

Men halli hallå! Det är söndag igen vilket alltid är lika depressing... David åkte hem för en stund sen och här sitter jag nu och väntar på att Erika ska bli klar med maten. Hon ska göra biff och grönsakspuré. Grönsakspuré... Låter som barnmat, men när Erika sa grönsaksmos så lät det bättre!

I alla fall, i fredags efter skolan gick jag, Martina och Lisa på stan lite, sen var vi uppe hos Martinas mormor en stund. Var nere och bowlade sen, Lisa och Martina fick en ny bästa vän - Alvar haha ♥ Mina små gosar följde med mig hem sen, massa mys med film och prat.

Igår städade jag, gick en lång runda och hälsade på farmor och farfars grav. På kvällen kom babe. Alltid lika mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0